Σεμινάριο Υποκριτικής
Με τη Γεωργία Μαυραγάνη
4-5 Νοεμβρίου 2017
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
Το σεμινάριο
Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να λένε μια ιστορία, ανιχνεύοντας κάποιες πρώτες αρχές και μεθόδους υποκριτικής. Η Γεωργία Μαυραγάνη προσπάθησε να μοιραστεί με τους συμμετέχοντες, με όσο πιο εμπειρικό, απτό και απλό τρόπο γίνεται, όσα έχει μάθει και δει δουλεύοντας στο θέατρο. Αφορμή και βάση ήταν το ποίημα του Νικόλαου Εγγονόπουλου «Περί Ύψους».
Η Γεωργία Μαυραγάνη
Η Γεωργία Μαυραγάνη γεννήθηκε στο Αγρίνιο και από το 2001 ζει στην Αθήνα. Σπούδασε παιδαγωγικά στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών και θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στο προπαρασκευαστικό μεταπτυχιακό τμήμα της σχολής DasArts στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.
Στο διάστημα 2000-2004, συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη με πολλούς σημαντικούς Έλληνες σκηνοθέτες (Γιάννης Χουβαρδάς, Μιχαήλ Μαρμαρινός, Γιάννης Μόσχος, Βίκυ Γεωργιάδη, Θοδωρής Γκόνης).
Από το 2004 έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις: Οι δούλες του Jean Genet, Tabataba του Bernard-Marie Koltès, Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι (πρωτότυπη περφόρμανς), Παραμύθι για δύο του Philip Ridley, Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami, Από δω και πέρα μόνο Χάπι Εντ του Truman Capote, Ρέκβιεμ του Fernando Renjifo, Εύθραυστο (πρωτότυπη περφόρμανς), Η ταράτσα του αυτόχειρα (πρωτότυπη περφόρμανς), Τριγμός (πρωτότυπη περφόρμανς), Το νόημα της Μαρίας Λαϊνά, Από πρώτο χέρι – Μια παράσταση για τα καπνά (πρωτότυπη περφόρμανς), Όχι αθώος πια (πρωτότυπη περφόρμανς), Το γήρας – Ένα χορικό (πρωτότυπη περφόρμανς), Οι αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες του Ρόμπερτ Μούζιλ, Γκιακ του Δημοσθένη Παπαμάρκου κ.ά., που έχουν παρουσιαστεί στα θέατρα Αμόρε, Άσκηση, Πορεία, Χώρα, Επί Κολωνώ, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Εμπρός, Φεστιβάλ Αθηνών κ.α.